Zgodilo se je, kar se je pričakovalo že nekaj časa. Adria Airways je vložila predlog za začetek stečajnega postopka. V zadnjih nekaj mesecih se je na naše podjetje obrnilo ogromno strank, ki so bile deležne zamud in odpovedi letov. Zanje smo vlagali odškodninske zahtevke in poskušali priti do odškodnine, do katere so nedvomno upravičeni. Adria se žal na naše zahteve ni več odzivala, zaradi česar smo vključevali tudi Javno agencijo za civilno letalstvo, vendar tudi preko tega nadzornega organa nismo uspeli priti do odškodnin, saj je Adria do tedaj že pregloboko zabredla.

 

Na tem mestu se pojavi vprašanje, kaj se bo zgodilo z vsemi upravičenji potrošnikov do odškodnine. Ali bodo potrošniki uspeli z navadno prijavo terjatve v stečajni postopek ali bo potrebna vložitev tožbe za priznanje terjatve? Tudi če bo potrošniku uspelo priti do priznanja terjatve v postopku stečaja, to še ne zadošča za samo poplačilo. Gre za navadno terjatev, ki je lahko poplačana šele po plačilu vseh prednostnih terjatev, med katere npr. spadajo dolgovane plače zaposlenim pred začetkom stečaja. Utemeljeno se poraja vprašanje, koliko premoženja, ki se ga da unovčiti, Adria sploh ima. Kot je znano, so vsa svoja letala pred časom prodali in so jih v zadnjem času najemali.

 

Za več informacij nas lahko pokličete na 080-13-14 ali nam pišete na info@poravnava.si!