Pred kratkim smo v ljubljanski pisarni obravnavali primer potrošnika, ki je v eni izmed spletnih trgovin kupil kopalniško omarico z armaturo v znesku 500 eurov. Kupljen izdelek je osebno prevzel v fizični trgovini prodajalca, a si je čez en teden glede nakupa premislil, zato je želel izdelek vrniti, o čemer je pisno obvestil prodajalca. Prejel je odgovor, da lahko dobi dobropis ali vzame drug izdelek, ne pa vračila kupnine.
Nemudoma smo pri prodajalcu posredovali in dosegli vračilo celotne kupnine, saj je v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov v zakonskem roku potrošnik upravičen do vračila izdelka brez navedbe razloga, vendar pod pogojem, da je embalaža nepoškodovana. Neljubi dogodek se je tako razrešil v korist potrošnika v roku dveh ur, odkar smo prevzeli zastopanje stranke.
Če ste tudi sami naleteli na podobno težavo ter zavajanje s strani prodajalca, svetujemo, da si poiščete pravno pomoč. Za več informacij glede ustrezne pravne pomoči nas lahko pokličete na 080-13-14, pošljete mail na info@poravnava.si, sledite naši FB strani poraVnava ter spremljate naše nove članke na poraVnava.si.
Alma Alič, univ. dipl. prav.