fbpx

Ali je možna reklamacija izdelka brez računa? Deli koristno novico s prijatelji!

Velikokrat smo se, kot potrošniki, znašli v situaciji, ko kupljen izdelek ni bil takšen, kot je zagotavljal prodajalec oziroma je imel stvarno napako. Problem bi bil lahko rešljiv, sami pa smo založili ali izgubili račun za kupljen izdelek. Ni problema! Stvarna napaka se lahko uveljavlja tudi brez računa, če potrošnik dokaže, kdaj in kje je izdelek kupil. Sami prodajalci bodo komplicirali in zahtevali predložitev računa za uveljavljanje stvarne napake, čemur pa ni tako, saj zakonodaja tega ne predvideva.

Dejstvo je, da kupec lahko v dveh letih od nakupa, blago s stvarno napako vrnejo prodajalcu. Za samo stvarno napako gre v primeru, ko sam izdelek, kupljeno blago nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali pa posebno rabo, za katero je bil kupljen ali če nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali pa posebno rabo, za katero je bil kupljen ali če nima lastnosti in odlik, ki so bile dogovorjene.

Zakon o varstvu potrošnikov, nikjer kot pogoj izrecno ne zahteva predložitve računa. Navkljub vsemu pa je dolžnost potrošnika, kupca, da dokaže, da je stvar kupil pri točno določenem prodajalcu in sam čas nakupa – datum nakupa. Slednje je pomembno, saj je odgovornost prodajalca za stvarne napake omejena na dve leti. Kot dokazilo lahko služi dvojnik potrdila o plačilu s kartico, bančni izpisek ipd. Zahtevke iz naslova stvarne napake potrošnik uveljavlja pri prodajalcu. Načeloma mora tudi v primeru trgovskih verig napako uveljavljati točno v tisti trgovini, v kateri je izdelek kupil. Če ima trgovsko podjetje poslovalnice v različnih krajih, pa lahko samoiniciativno potrošnikom omogoči, da izdelke reklamirajo tudi v drugih poslovalnicah.  Seveda je stvar vsakega posameznika ali bo uveljavljal stvarno napako ali garancijo, pomembno pa je, da je potrošnik pozoren na roke, ki mu to pravico omogočajo.

Kontakt

Čas je bistvenega pomena, ko gre za odškodninske zahtevke iz naslova poškodb. Izpolnite spodnji obrazec in hitro vam bomo odgovorili.

Vsem strankam smo v okviru pravnega svetovanja preko telefona dosegljivi 24 ur na dan. Lahko nas pokličete na brezplačno telefonsko številko 080 13 14 . Lahko pa nam pošljete sporočilo preko kontaktnega obrazca in z veseljem vam bomo pomagali do visoke odškodnine.

Izdamo posebno jamstvo na izplačilo

Zaposleni izkušeni pravniki

Na voljo smo vam 24 ur na dan

Hitra in kvalitetna storitev

prometna nesreca

Brezplačni nasvet! Vprašajte pravnike.

Brezplačna številka. Dosegljivi smo 24 ur 7 dni na teden.

Preberite naš blog o odškodninah z veliko pravnimi nasveti

Povratni klic svetovalca

Za več informacij in povratni klic našega svetovalca vas prosimo, da izpolnite kontaktni obrazec ter si izberete termin, ki vam najbolj ustreza. Naši svetovalci vas bodo kontaktirali …