fbpx

Ali je možna reklamacija izdelka brez računa? Deli koristno novico s prijatelji!

Velikokrat smo se, kot potrošniki, znašli v situaciji, ko kupljen izdelek ni bil takšen, kot je zagotavljal prodajalec oziroma je imel stvarno napako. Problem bi bil lahko rešljiv, sami pa smo založili ali izgubili račun za kupljen izdelek. Ni problema! Stvarna napaka se lahko uveljavlja tudi brez računa, če potrošnik dokaže, kdaj in kje je izdelek kupil. Sami prodajalci bodo komplicirali in zahtevali predložitev računa za uveljavljanje stvarne napake, čemur pa ni tako, saj zakonodaja tega ne predvideva.

Dejstvo je, da kupec lahko v dveh letih od nakupa, blago s stvarno napako vrnejo prodajalcu. Za samo stvarno napako gre v primeru, ko sam izdelek, kupljeno blago nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali pa posebno rabo, za katero je bil kupljen ali če nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali pa posebno rabo, za katero je bil kupljen ali če nima lastnosti in odlik, ki so bile dogovorjene.

Zakon o varstvu potrošnikov, nikjer kot pogoj izrecno ne zahteva predložitve računa. Navkljub vsemu pa je dolžnost potrošnika, kupca, da dokaže, da je stvar kupil pri točno določenem prodajalcu in sam čas nakupa – datum nakupa. Slednje je pomembno, saj je odgovornost prodajalca za stvarne napake omejena na dve leti. Kot dokazilo lahko služi dvojnik potrdila o plačilu s kartico, bančni izpisek ipd. Zahtevke iz naslova stvarne napake potrošnik uveljavlja pri prodajalcu. Načeloma mora tudi v primeru trgovskih verig napako uveljavljati točno v tisti trgovini, v kateri je izdelek kupil. Če ima trgovsko podjetje poslovalnice v različnih krajih, pa lahko samoiniciativno potrošnikom omogoči, da izdelke reklamirajo tudi v drugih poslovalnicah.  Seveda je stvar vsakega posameznika ali bo uveljavljal stvarno napako ali garancijo, pomembno pa je, da je potrošnik pozoren na roke, ki mu to pravico omogočajo.

Ne odlašajte! Pošljite nam sporočilo ali nas pokličite na 080-13-14.

Izdamo posebno jamstvo na izplačilo

Zaposleni izkušeni pravniki

Na voljo smo vam 24 ur na dan

Hitra in kvalitetna storitev

Poravnava

Brezplačni nasvet! Vprašajte pravnike.

Brezplačna številka. Dosegljivi smo 24 ur 7 dni na teden.

Preberite naš blog o odškodninah z veliko pravnimi nasveti

Poravnava d.o.o. Celje

Poravnava Celje nudi Celjanom in vsem prebivalcem Savinjske kvalitetno pravno svetovanje že dolgih 16 let. Leta 2004 se ja Ljubjanski ulica v Celju prvič odprla

Več »

8 slabosti osebnega stečaja

Postopek osebnega stečaja ima za dolžnika praviloma prednosti a poleg teh so seveda prisotne tudi slabosti o katerih morate biti seznjanjeni. Večina jih je usmerjena

Več »

Poravnava Murska Sobota – kratka predstavitev naše pisarne

Poravnava d.o.o. je po sedmih letih nadzora iz strani analitičnega podjetja Bisnode, prejela platinasto boniteto odličnosti. Gre za najvišje možno priznanje poslovne odličnosti, ki jo podjetje Bisnode podeljuje na evropski ravni. Poravnava d.o.o. je tako edino podjetje v branži (med 842), ki se lahko pohvali s takšnim dosežkom.

Več »

7 pasti osebnega stečaja

Prezadolženi dolžnik z osebnim stečajem lahko veliko pridobi, z neustreznim postopanjem pa lahko marsikaj tudi stori narobe in posledično trpi neželene posledice. Glavni namen in

Več »

Povratni klic svetovalca

Za več informacij in povratni klic našega svetovalca vas prosimo, da izpolnite kontaktni obrazec ter si izberete termin, ki vam najbolj ustreza. Naši svetovalci vas bodo kontaktirali …