Na nas se je obrnila stranka, ki je pred časom kupila novo sedežno garnituro iz pravega usnja. Zaradi okrevanja po poškodbi, je le to odprla in začela uporabljati nekaj mesecev po nakupu. Kmalu po začetku uporabe sedežne garniture pa so se pričele pojavljati skrite napake, in sicer se je na določenih delih garniture pričelo luščiti usnje, popustili so nekateri šivi, poleg tega pa je sedalni del postajal vse mehkejši že po nekajkratni uporabi.
Stranka je želela sama uveljavljati stvarno napako, vendar se je pri tem soočala z neodzivnostjo prodajalca ter z vsiljevanjem njihovega predloga, da angažirajo tapetnika, ki bo zamenjal prevleko na delih, kjer se je sedežna garnitura luščila. Stranka je tako uvidela, da sama ne bo zmogla uspešno uveljaviti svojih pravic, zato se je po pomoč obrnila na naše podjetje Poravnava d.o.o. . Naši strokovnjaki so skrbno preverili celotno dogajanje ter z zgolj enim dopisom dosegli, da je prodajalec nemudoma kontaktiral stranko ter ji ponudil, da si pride izbrati v trgovino novo sedežno garnituro.
Žal se podobne zgodbe dogajajo vsakodnevno. Prodajalci se namreč zavedajo, da so stranke v večini primerov laiki na pravnem področju in jim zato poskusijo vsiliti svoje predloge ter tako doseči, da se situacija reši predvsem v njihovo in ne v strankino korist. Zato vam v takih primerih svetujemo, da se obrnete na naše strokovnjake, ki vam bodo na podlagi bogatih izkušenj in znanja, pomagali uresničiti vaše pravice na način, ki si ga želite vi in ne prodajalec!
Za vsa vprašanja nas lahko kontaktirajte na mail info@poravnava.si ali pa nas pokličete na brezplačno telefonsko številko 080 13 14.