Težave s potovalnimi agencijami so najpogostejši čezmejni potrošniški spori v Evropi, reševati pa jih je mogoče prek organov za alternativno reševanje sporov. Pred dnevi je tako začela delovati nova mreža za reševanje potrošniških sporov v prometnem sektorju Travel-net, na katero se lahko obrnejo potrošniki, so sporočili z Evropske komisije .Potrošniki se lahko v primeru spora v zvezi s spletnim nakupom nanje obrnejo prek platforme za spletno reševanje sporov. Reševanje sporov prek omenjenih organov ima koristi tako za potrošnike kot za podjetja, saj je enostavnejše, hitrejše in cenejše v primerjavi s sodnimi postopki.
Mreža Travel-net povezuje organe za alternativno reševanje sporov, ki obravnavajo potrošniške spore v potovalnem in prometnem sektorju. Sodelujoči organi bodo prek mreže lahko izmenjavali znanje in dobre prakse, da bodo lahko učinkoviteje reševali spore. Mreža je bila predstavljena na slovesnosti v Berlinu, ki jo gosti Evropska komisija, na njej pa sodelujejo predstavniki številnih velikih prometnih podjetij, potrošniških organizacij in nacionalnih organov.
Reševanje sporov prek omenjenih organov ima koristi tako za potrošnike kot za podjetja, saj je enostavnejše, hitrejše in cenejše v primerjavi s sodnimi postopki, so poudarili na Evropski komisiji.