Se vam je že kdaj zgodilo, da ste kupili izdelek, ki ni bil brezhiben oz. izdelek z napako? Ali veste kako v takem primeru uveljaviti svoje pravice? V kolikor kupec prodajalca obvesti o napaki v roku dveh mesecev, ko je odkril napako, ima od prodajalca pravico zahtevati, da:
– odpravi napako na blagu ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– vrne plačani znesek.
Navedeno lahko kupec zahteva v roku dveh let, od dneva, ko je o napaki obvestil prodajalca.
Odprava napake na izdelku
Zakon o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju ZvPot) določa, da mora prodajalec zagotoviti pooblaščeni servis za vsako blago, ki je v garanciji, razen, če servisno dejavnost opravlja sam. Pooblaščeni servis mora blago z napako takoj sprejeti v popravilo ter napako odpraviti najkasneje v skupnem roku 45 dni, od dneva, ko je prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare. Če napaka ni odpravljena v predpisanem roku, mora kupcu brezplačno nadomestiti tak izdelek z novim in brezhibnim izdelkom.
Za čas popravila blaga za katerega se uveljavlja garancija, lahko pooblaščeni servis kupcu zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka. V kolikor pa tega ne stori, ima kupec pravico zahtevati povračilo škode, ki jo je utrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo do izvršitve.
Za kakršne koli informacije v zvezi s postopki pridobivanja odškodnine ali samega odškodninskega postopka, nas lahko kontaktirate na brezplačno telefonsko št. 080 13 14 ali preko spletne pošte na naslov: info@poravnava.si