fbpx

Uveljavljanje stvarne napake na izdelku

Se vam je že kdaj zgodilo, da ste kupili izdelek, ki ni bil brezhiben oz. izdelek z napako? Ali veste kako v takem primeru uveljaviti svoje pravice? V kolikor kupec prodajalca obvesti o napaki v roku dveh mesecev, ko je odkril napako, ima od prodajalca pravico zahtevati, da:

– odpravi napako na blagu ali

– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

– vrne plačani znesek.

Navedeno lahko kupec zahteva v roku dveh let, od dneva, ko je o napaki obvestil prodajalca.

Odprava napake na izdelku

Zakon o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju ZvPot) določa, da mora prodajalec zagotoviti pooblaščeni servis za vsako blago, ki je v garanciji, razen, če servisno dejavnost opravlja sam. Pooblaščeni servis mora blago z napako takoj sprejeti v popravilo ter napako odpraviti najkasneje v skupnem roku 45 dni, od dneva, ko je prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare. Če napaka ni odpravljena v predpisanem roku, mora kupcu brezplačno nadomestiti tak izdelek z novim in brezhibnim izdelkom.

Za čas popravila blaga za katerega se uveljavlja garancija, lahko pooblaščeni servis kupcu zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka. V kolikor pa tega ne stori, ima kupec pravico zahtevati povračilo škode, ki jo je utrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo do izvršitve.

Za kakršne koli informacije v zvezi s postopki pridobivanja odškodnine ali  samega odškodninskega postopka, nas lahko kontaktirate na brezplačno telefonsko št. 080 13 14 ali preko spletne pošte na naslov: info@poravnava.si

Ne odlašajte! Pošljite nam sporočilo ali nas pokličite na 080-13-14.

Izdamo posebno jamstvo na izplačilo

Zaposleni izkušeni pravniki

Na voljo smo vam 24 ur na dan

Hitra in kvalitetna storitev

Poravnava

Brezplačni nasvet! Vprašajte pravnike.

Brezplačna številka. Dosegljivi smo 24 ur 7 dni na teden.

Preberite naš blog o odškodninah z veliko pravnimi nasveti

Poravnava d.o.o. Celje

Poravnava Celje nudi Celjanom in vsem prebivalcem Savinjske kvalitetno pravno svetovanje že dolgih 16 let. Leta 2004 se ja Ljubjanski ulica v Celju prvič odprla

Več »

8 slabosti osebnega stečaja

Postopek osebnega stečaja ima za dolžnika praviloma prednosti a poleg teh so seveda prisotne tudi slabosti o katerih morate biti seznjanjeni. Večina jih je usmerjena

Več »

Poravnava Murska Sobota – kratka predstavitev naše pisarne

Poravnava d.o.o. je po sedmih letih nadzora iz strani analitičnega podjetja Bisnode, prejela platinasto boniteto odličnosti. Gre za najvišje možno priznanje poslovne odličnosti, ki jo podjetje Bisnode podeljuje na evropski ravni. Poravnava d.o.o. je tako edino podjetje v branži (med 842), ki se lahko pohvali s takšnim dosežkom.

Več »

7 pasti osebnega stečaja

Prezadolženi dolžnik z osebnim stečajem lahko veliko pridobi, z neustreznim postopanjem pa lahko marsikaj tudi stori narobe in posledično trpi neželene posledice. Glavni namen in

Več »

Povratni klic svetovalca

Za več informacij in povratni klic našega svetovalca vas prosimo, da izpolnite kontaktni obrazec ter si izberete termin, ki vam najbolj ustreza. Naši svetovalci vas bodo kontaktirali …