Združene države Amerike (ZDA) so znane po astronomskih višinah odškodnin za razne škode in tudi po tem, da je pravni red nekoliko drugačen kot je pri nas. No, ne ravno nekoliko ampak zelo. Poleg primerov bizarnih tožb, ki smo vam jih nekaj že predstavili in vam jih še bomo v prihodnjih mesecih, vam sedaj predstavljamo zanimive reklamne jumbo panoje ameriških odvetnikov in predstavljajo zanimiv vpogled v prakso oglaševanja pravnih storitev onstran Atlantika.
V ZDA delo (s tem pa tudi oglaševanje) odvetnikov regulirajo posamične zvezne države preko svojih odvetniških zbornic, čeprav imajo ZDA tudi skupno, torej zvezno zbornico, z visoko avtoriteto. Za razliko od evropskih predpisov in pravil, ki močno omejujeo oglaševanje odvetnikov in odvetniških družb, slednja pri oglaševanju zahteva zgolj posredovanje točnih in resničnih podatkov o odvetniku, ne posega pa v oblike in načine oglaševanja. Odvetniki tako lahko oglašujejo sebe oziroma svojo pisarno in storitve kakor vsaka druga družba, ki posluje na trgu. Marsikateri ameriški odvetnik tako izbere ravno jumbo plakat, po možnosti ob večji prometnici, kjer potem z vsebino in podobo panoja privablja morebitne stranke. Marsikdo najame strokovnjaka, da mu takšen plakat oblikuje, spet drugi se zatekajo k lastni domiselnosti.
Posledično lahko v ZDA marsikje zasledite ogromne plakate, ki oglašujejo odvetnike tako, da jih hvalijo na podlagi zaupanja, ki jih ti uživajo od njihovih psov, poudarjajo njihove bolj ali manj hvalevredne vrline, kot so nadležnost ali celo neotesanost, zagotavljajo verodostojnost že zgolj z dejstvom, da je odvetnikova slika na plakatu, ali pa celo povezujejo oziroma istovetijo odvetnike z osebami ter bitji z nadnaravnimi močmi in sposobnostmi (npr. Chuck Norris). Seveda, če vse drugo ne uspe, pa se lahko še vedno zatečejo k pomankljivo oblečenim mladcem in mladenkam ali k povečanim oprsjem.
V Ameriki se resnično marsičesa lotevajo drugače…