Področje prodaje turističnih aranžmajev v Sloveniji urejata Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) in Zakon o spodbujanju razvoja turizma (ZSRT). Pri tem je potrebno poudariti, da morate že takoj na kraju letovanja opozoriti izvajalca storitve, organizatorja oziroma prodajalca ali lokalnega predstavnika organizatorja oziroma prodajalca, če ta obstaja, na nepravilnosti, da boste kasneje lahko uveljavljal zahtevke. Kot potrošnik se morate organizatorju potovanja oziroma prodajalcu pritožiti pisno v dveh mesecih po končanem potovanju.
Glede napak, ki se pojavijo med izvajanjem pogodbe, torej na kraju samem in le-te tudi niso odpravljene na kraju samem, ZVPot določa, da lahko zaradi nepopolno ali nekakovostno opravljenih storitev uveljavljate sorazmerno znižanje cene po končanem potovanju. Če sta obseg ali kakovost opravljenih storitev bistveno odstopala od obsega ali kakovosti storitev, ki sta bila določena v potrdilu ali pogodbi o potovanju, ste upravičeni do vračila vsega vplačanega zneska. V obeh primerih morate, kot že navedeno, organizatorju potovanja oziroma prodajalcu pritožiti pisno v dveh mesecih po končanem potovanju.
Slabost urejenosti postopka pa je v tem, da v kolikor obstoji spor o napaki ali nepravilnosti pri opravljeni storitvi, inšpektor ne more z odločbo naložiti podjetju, da ugodi zahtevku, zato lahko svoj zahtevek uveljavlja zgolj preko sodišča.
Pomembno je, da pred sklenitvijo pogodbe preberete tudi splošne pogoje turistične agencije, ki vas morajo informirati o vseh zakonsko določenih pravicah in obveznostih tako podjetja kot tudi vas kot potrošnika.