V življenju se pogosto srečamo s situacijami, kjer bi že preprosta pritožba lahko rešila težavo.
Ali gre za napačno odločbo državnega organa, zavarovalnico, ki zavrača plačilo odškodnine, ali delovni spor, kjer menimo, da so bile kršene naše pravice – pritožba je ključno pravno sredstvo.
Žal se vse preveč ljudi najprej obrne na Google, kjer poišče generični vzorec pritožbe, a ta pogosto ni primeren za njihov specifični primer. Rezultat? Nepopolne ali napačne pritožbe, zavrnjeni postopki in zapravljen čas.
V podjetju poraVnava smo razvili blagovno znamko pritozba.si, kjer celostno, hitro in strokovno rešujemo pritožbe naših strank.
Kaj je pritožba?
Pritožba je pravni institut, s katerim posameznik izpodbija odločbo ali odločitev organa, institucije ali drugega pravnega subjekta. Namen pritožbe je ponovno preučiti določeno situacijo ter odpraviti morebitne napake, nepravilnosti ali krivice, ki so se zgodile v prvotnem postopku.
Uspešna pritožba je odvisna od ustrezne vsebine, pravilnega naslova in – kar je ključnega pomena – pravočasne vložitve. Rok za pritožbo namreč začne teči takoj ob prejemu odločbe!
Zato takoj, ko prejmete odločbo, pokličite brezplačno telefonsko številko 080 13 14. In obiščite našo spletno stran pritozba.si, kjer boste našli vse podrobne informacije.
Strokovna pomoč pri pritožbah: kaj ponuja pritozba.si?
Podjetje poraVnava je skozi dolgoletno delo na področju odškodnin in pravnih storitev ugotovilo, da ljudem pogosto primanjkuje znanja in samozavesti ter tudi doslednosti za pravilno vlaganje pritožb, zato so se specializirali za širok spekter pritožb, ki vključuje:
- Pritožbe na ZZZS
Če se ne strinjate z odločitvijo Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije (ZZZS) glede vašega zdravstvenega zavarovanja, pravic do zdravljenja ali višine povrnjenih stroškov, vam lahko pomagamo pri vložitev učinkovite pritožbe. - Pritožbe na ZPIZ
Tudi v primeru, da se ne strinjate z odločitvijo Zavoda za pokojninsko in invalidsko zavarovanje Slovenije (ZPIZ) glede vaše pokojnine, invalidnine ali drugih socialnih prejemkov, vam nudimo pravno pomoč. - Ugovori tretjih oseb
V postopkih, kjer ste vpleteni kot tretja oseba, vam pomagamo pri uveljavljanju vaših pravic in interesov. To vključuje ugovore zoper izvršbe, ugovore zoper odločbe upravnih organov in druge podobne primere. - Pritožbe v izvršilnih postopkih
Če ste soočeni z izvršbo, vam pomagamo pri ugotavljanju zakonitosti izvršbe in pri vložitev ugovora. S tem lahko preprečimo nezakonito izvršbo in zaščitimo vaše premoženje. - Pritožbe na prometne prekrške
Če ste prejeli kazen za prometni prekršek in menite, da je odločba nepravična, vam pomagamo pri vložitev pritožbe. Preverimo zakonitost odločbe in vam svetujemo, kako najbolje zagovarjati svoje pravice. - Pritožba zaradi kršitev pravic potrošnikov
Vključujejo primere, ko potrošnik ni zadovoljen s storitvijo ali izdelkom, pa mu trgovec zavrne vračilo kupnine ali zamenjavo blaga. - Ostale vrste pritožb
Primer uspešno rešene pritožbe zoper globo za prehitro vožnjo
Stranka, zaposlena v podjetju na obrobju Ljubljane, se je obrnila na podjetje Pritozba.si, ker je po pošti prejela kazen za prehitro vožnjo. Na prejeti fotografiji vozila je bilo jasno razvidno, da je voznik prevozil hitrostno omejitev, vendar stranka ob tem času sploh ni bila v avtomobilu.
Strokovnjaki Pritozba.si so temeljito preučili dokumentacijo, preverili podrobnosti primera ter na podlagi pridobljenih dokazov pripravili pravno utemeljeno pritožbo. Rezultat? Uspešno rešena pritožba v prid stranke.
Če se znajdete v podobni situaciji, nas brez oklevanja kontaktirajte. Strokovna ekipa podjetja Pritozba.si je tukaj, da zaščiti vaše pravice!
Zakaj je strokovna pomoč ključna?
Vsak primer je edinstven, zato generični vzorci s spleta pogosto niso primerni. Poleg tega je pravna terminologija lahko zapletena, kar vodi do napak v pritožbi. Če pritožbo nepravilno vložite, jo organ lahko zavrne, vi pa izgubite priložnost za uspešno reševanje primera. Strokovnjaki na pritozba.si razumejo, kako pomembno je pravočasno in pravilno ukrepanje, zato svojim strankam nudi celovito podporo – od svetovanja do priprave in vložitve pritožbe. Ko prejmete odločbo, s katero se ne strinjate, ne odlašajte. Obrnite se na strokovnjake, ki vam bodo pomagali zaščititi vaše pravice.