Ministra za infrastrukturo, Petra Gašperšiča, proti katerem je vložena interpelacija bremeni tudi očitek o preplačanih avtobusnih vozovnicah. Po ugotovitvah Računskega sodišča so avtobusni prevozniki leta 2013 in 2014 obračunavali potnikom dražje vozovnice za kar 26 do 59 odstotkov, ker je za to odgovorno ministrstvo za infrastrukturo morajo sedaj v 90 dneh pripraviti poročilo, v nasprotnem primeru bo računsko sodišče predlagalo razrešitev ministra. Po nekaterih ocenah naj bi 36 avtobusnih prevoznikov neupravičeno zaslužilo okoli 100 milijonov evrov. Najpomembnejše vprašanje je, ali bodo morali ta denar vrniti, kar pa po mnenju Roberta Severa, direktorja Združenja za promet pri GZS, ne bodo potrebovali, saj se ne čutijo odgovorne za nastale razmere, ker le izvajajo gospodarsko javno službo na podlagi pogodb in določil, ki jih določa ministrstvo.
Ministrstvo se je na očitke odzvalo s pravnim mnenje dr. Rajka Pirnata, ki meni, da bi bile nižje tarife nedopusten poseg v obstoječa koncesijska razmerja, to pa bi poslabšalo položaj prevoznikov. Poleg tega naj bi bil z uvedbo nižje tarife prizadet tudi državni proračun, saj bi morali prevoznikom izplačati še več subvencij kot sedaj. Sicer so prevozniki predlani ustvarili 77,6 milijonov evrov prihodka, od tega je bilo kar 61% prihodkov iz javnih virov, torej iz proračunov države in občin. Prevozniki, ki prejmejo največ iz državnih subvencij so Arriva, ki je v lasti Deutsche Bahna, Avrigo ter Izletnik Celje.
Računsko sodišče je nenazadnje ugotovilo, da je javni potniški promet zastarel in neučinkovit, saj ga uporablja samo 14 % potnikov. S tem se strinja tudi direktor LPP-ja, ki je dodal, da so medkrajevne linije zelo okrnjene ali pa jih sploh ni. Hkrati meni, da bi morali najprej vsa možna sredstva nameniti za posodobitev železnic, ki so najpomembnejši člen v javnem prevozu.