Kočevje

­

Kočevje

Naše podjetje ima pred sabo jasen cilj, vizijo in ima zastavljeno pot, po kateri bomo prišli do željenih rezultatov.Tudi odgovor na najpomembnejše vprašanje »ZAKAJ?« je preprost. Že ves čas smo največja odškodninska družba, z najboljšo, prepoznavno blagovno znamko, kar pa je najpomembnejše in istočasno največ vredno je to, da nam ljudje zaupajo! To potrjuje tudi ogromno število strank, ki se vračajo k nam in nas priporočajo svojim prijateljem, znancem, sorodnikom,… Vse to in še več priča o tem, da je naša pot pravilna.Ustvariti blagovno znamko ter produkte, ki jih ostala odškodninska podjetja do danes niso mogla in jih tudi v bodoče ne bodo mogla doseči (kaj šele preseči), smo okrepili z izdajanjem “Garancije na izplačilo priznane odškodnine” in tako postavili še enega v vrsti mejnikov dobrega poslovanja in zavarovanja zaupanja naših strank.

Vse kar počnemo prilagajamo našim potencialnim strankam in se usmerjamo v zadovoljitev njihovih zahtev. Tako lahko na naši spletni strani zasledite pravno pomoč v živo, ki jo ponujamo v času delovnih ur. Strokovno pravno svetovanje opravlja univerzitetni diplomirani pravnik, nasveti pa so seveda brezplačni. To storitev smo strankam ponudili kot prva odškodninska družba v Sloveniji. Brezplačno pravno svetovanje pa ponujamo tudi na brezplačni telefonski številki 080-13-14, 24 ur na dan. poraVnava je prepoznavna blagovna znamka, ki ji ljudje zaupajo že 10 let. Zaupajte nam tudi vi! Z namenom zagotavljanja kakovostne in stranki prijazne storitve, sem se kot direktor podjetja odločil, da vsem našim strankam ponudim možnost oddaje kritike ali pohvale za vsakega zaposlenega, na moj osebni e-naslov ali na GSM.

Kočevje
4.48 (89.68%) 31 votes

Podatki o poslovalnici

Vodja enote:

Gabrič Ivan

Naslov:

Trg zbora odposlancev 64
1330 Kočevje

Zaposleni

Vsaka stranka je enako »najpomembnejša« in ji posvetim toliko časa, da lahko prejme in razume vse informacije, ki jih je deležna. Pri tem želim, da so moje podatki natančni in kakovostni.

Velik poudarek dajem svojemu pristopu do stranke, bodisi po telefonu ali ob obisku v naši pisarni. Ta mora biti korekten in strokoven.

Želim, da stranka začuti, da je za nas edinstvena in, da ji lahko svetujem ter pomagam najti kakršno koli rešitev v nastali situaciji.

Uspešno rešen primer in zadovoljstvo stranke je tisto čemur stremim, kajti menim, da bo le tako lahko podjetje v popolnosti izpolnjevalo svoje poslanstvo in doseglo želeni cilj. Biti najboljši.

Podatki o poslovalnici

Zaposleni:

Mateja Ban

Kako do nas

Pokliči zdaj!